Säger adjö till mitt flickrum


 

Precis innan vi började flytta saker från mitt rum så tog jag kort på hur det såg ut. Tänkte att det kunde vara kul att liksom se tillbaka i tiden. Jag kollade igenom arkivet och hittade tre olika inlägg på hur mitt rum har sett ut under åren. 2010-05-28 så var mina väggar iallafall orange och det enda jag hittar är bilder då mitt rum var stökigt - se HÄR. 2011-05-23 hade jag tröttnat på färgen, det blev vita väggar istället. Jag hade dessutom ändrat håll på sängen. Se HÄR. 2013-03-25 hade jag dock tröttnat på min barndoms garderob som pappa har gjort så då bytes den och datorbordet ut mot ikea byråer. Se HÄR. Jag har så himla mycket minnen i det där rummet och det känns faktiskt lite konstigt att det står helt tomt nu. Inte en enda sak finns kvar i rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0