Fjärde mars


 
Oh my god. Dom senaste två dagarna har jag inte kunnat sova en blund. Jag bara ligger och vrider mig. Jag tror att det kan bero på att det kryllar av silverfiskar i vårt kök. Det är så fruktansvärt äckligt! Jag har dödat 5 stycken än så länge och alla dessa har jag funnit "springandes" på golvet. MEEN.. Idag hittade jag en för första gången på köksbänken! Den var alldeles för snabb, så jag hann inte döda den. Usch, fy och blä. Nu har jag iallafall gjort lite research så jag vet på ett ungefär hur jag ska gå till väga för att få bort dom ur lägenheten. Nu tänker jag bädda ner mig i sängen med datorn och mobilen en stund innan det är dags att tvångssova. Jag kan ju redan nu säga att det inte kommer bli någon sömn. ÅÅÅÅÅH DESSA ÄCKLIGA KRYP FÖRSVINN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Beställ fällor från Anticimex! :)

Svar: Fick fällor från anticimex igår via vår hyresgästförening men dom funkar inget vidare... :(
Amanda Jakobsson

2015-03-04 @ 21:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0