Tjugoförsta januari


 

Jag tror att jag har glömt att berätta att jag har fått en ny kamera. Jag blev faktiskt överraskad, i mitten av november var detta. Filip skulle hämta mig från jobbet, han hade just kommit hem från Stockholm. När jag just hade satt mig ner i framsätet och givit Filip en puss så vände jag mig mot rutan för att ta på mig bältet. Då landade något i min famn. En mediamarkt påse. Jag minns att jag hamnade typ i chocktillstånd och sedan kom glädjetårarna. Jag minns nu i efterhand att han hade frågat mig någon vecka tidigare varför jag inte fota längre och jag svarade "min kamera är trasig..". Men sen var det inget mer med det. Så himla fint av honom att påminna mig om hur kul jag tycker att det är att fota! Men självklart kändes det som att jag stod honom till skuld efteråt. Jag minns hur jag sa till honom att jag inte behövde den och att han kunde lämna tillbaka den. Jag har förklarat för Filip ett flertal gånger om att han ALDRIG behöver känna att han ska behöva köpa min kärlek. Jag älskar han mest av allt oavsett för han har gett mig det finaste av allt, äkta kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0