Tjugofjärde februari


 
Den här lilla lappen fick min mamma i ett kuvert på julaftons morgonen. Jag spelade in hennes reaktion när hon öppnar brevet och inte riktigt förstod att vi ÄNTLIGEN skulle flytta. När hon väl förstod så drabbades hon av panik. "Då måste jag skriva upp mig på den där lägenheten som jag hittade på gavlegårdarna". Hahaha den där kvinnan.. Men det har gått så bra så, hon har hjälp mig en del här i lägenheten och är så lycklig för vår skull. Nu har hon dessutom fått tag på en mindre lägenhet, hon kan ju liksom inte bo själv i en fyra.. Den ligger väldigt centralt så nu vet jag vart jag kommer sova efter en kväll på krogen när Filip är borta och tävlar. Skämt åsido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0