Tjugoförsta januari


 
 
 Okeeeeeeej, är det bara jag som längtar efter varmare breddgrader? Skinande sol, värme och blått hav. Bilderna ovanför är tagna i mallis och bullis. Jag önskar att jag befann mig i ett varmare land men samtidigt vill jag inte visa min kropp just nu då jag är väldigt missnöjd med den just nu. Men så fort min förkylning har släppt så ska jag köra ALL IN med träningen. Jag har så mycket energi som jag måste göra av med plus att jag mår på TOPP när jag tränar. Jag blir starkare, orkar mer, piggare, gladare och så får jag bättre självförtroende, en riktig boost helt enkelt. Så himla taggad på att börja igen men samtidigt så måste jag vänta så jag inte blir sjuk.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0