Fjortonde december





Har gjort mitt första pepparkakshus! Jag är faktiskt nöjd med resultatet meeeeen fyfan vilket tålamod man måste ha för att bygga ett pepparkakshus. Svetten var olidig och tårarna var omöjliga att hålla inne. Det ser verkligen lättare ut än vad det är. Jag hade egentligen planerat att göra ett pepparkakshus från grunden men det orkade jag inte så jag köpte färdiga delar. Men när jag öppnade paketet var det TRE stycken delar som hade gått sönder så dom var jag tvungen att limma ihop. Och det där jävla limmet.... don't get me started with that sugar glue.. Aja, nu är den illafall färdig och jag är NÖJD. Det är väll det viktigaste! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0