Tjugonde april


 
Omg, vilken hektisk vecka! Känner mig helt sopslut när jag egentligen borde känna mig utvilad osv med tanke på att det har varit en långhelg. Men icke sa nicke. I fredags var det tjugoårskalas för lilla mig, igår var det påsklunch samt utgång (HADE INTE VARIT UTE SEN SISTA AUGUSTI!) och idag var det lunch på baligarden med tjockasläkten igen. Det enda jag vill göra är att lägga mig och sooova brevid min karl men jag är för rastlös för det, typ myror i brallan. Sjukt illamående och trött men ändå vill jag hitta på något. Hmmm... ångesten är ganska så stor just nu. Idag får iallafall min älskade pryda min blogg, Han var så tjusig i tisdags på min födelsedagsmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0