Tjugoförsta september


 
 
Så jävla pinsamma bilder men det fanns värre, haha. Jag är iallafall IN PROGRESS och nu börjar man se lite resultat på armarna. De senaste två dagarna har jag haft vilodagar, musklerna måste ju faktiskt få vila lite så man orkar ta i ännu mer. Vi får dock se hur jag gör imorgon. Jag älskar verkligen att träna men de senaste veckorna har jag prioriterat träning framför allt annat, vilket är jävligt dåligt eftersom jag skjuter upp pluggandet hela tiden.

What else? Joo.. Igår var jag på dejt med grabben och vi såg filmen Familjetrippen, den var verkligen värd att se! Jag som nästan aldrig skrattar åt filmer satt och små fnissa under hela filmen och ibland blev fnissandet till gapande skratt. Det var verkligen längesedan jag såg en film på bio som jag tyckte var värd pengarna. Ett tips för alla er som längtar efter att få ett gott skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0