Tjugofemte oktober

 
 
Damn what a day. Vaknade strax innan tio, tvättstuga 10:00-14:00. Följt av dammsugning av hela lägenheten, torka golv, diska och damma. Det ska verkligen bli underbart att få lägga sig i nya lakan. När jag ändå var i farten så passade jag på att tvätta min matta, mina prydnadskuddar och filten. Fräscht som fan. Är dock lite smått irriterad på gavlegårdarna som tar hundra år på sig att fixa torktumlaren som har varit trasig i över en vecka nu. Det betyder med andra ord att man EJ hinner torka alla kläder, lakan osv innan tvätttiden är slut. Så nu är hela vårt badrum fylld med blöta kläder som längtar efter att bli torra. Jag är förresten på bättringsvägen nu. Blir bättre för varje dag som går men jag är ännu inte frisk. Jag orkar inte vara förkyld längre. Några tips på hur man blir frisk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0