Första november


 

Det slog mig alldeles nyss att det är första november. Det är dags att säga hejdå till hösten och välkomna vintern. 
Ikväll ska jag kirra en riktig pojkvänskväll eftersom han är väldigt nere. Det gäller att stötta mannen och komma på lösningar men viktigast av allt att ha KUL för då tänker man inte på det tråkiga. Just nu väntar jag faktiskt på att han ska komma hem så vi kan planera vad vi ska göra och självklart är det han som får bestämma allt från mat, aktivitet and so on. Han kanske inte ens har lust att vara med sin fina lilla flickvän. Om jag känner honom rätt så vill han nog hellre gå ut och ta några öl med sina vänner istället. Då får jag göra andra planer helt enkelt. Möjligtvis en promenad... fast nä.. det regnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0