My saturday last week

 
Tidigt på dagen hade jag och min syster varit ner till stan och köpt lite fina påskblommor till vår farmor. Sedan promenerade vi till farmor och lämnade blommorna och påska till det lite. Jag, Annie, pappa och farmor åkte sen till kyrkan i Forsbacka för att besöka min älskade farfar som gick bort för 2 år sedan. Dock var hela kyrkogården och gravstenarna täckta av snö, så jag fick lov att gräva fram farfars grav. Kvar låg stenen som jag la dit förra sommaren, och så tände vi ljus för farfar. Sedan åkte vi vidare till ikea och käkade lunch/middag. Sedan for jag och syster hem, jag packade min väska och så tog jag och min kära syster en promenad hem till henne där vi spenderade kvällen men tända ljus (med tanke på earth hour) och åt bär med vitchoklad och gräddglass. Jag sov även över där och vi hade en jättemysig helg tillsammans. Saknar att umgås med den där mysisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0