Min sportlovsvecka





Det säger ju sig självt att man ska sporta under sportlovet och det har jag faktiskt gjort! Medans nästan alla mina vänner har varit på studentkryssning så har jag mer eller mindre bott i mina träningskläder. Jag orkar inte med de här extra 11 kilona som jag har lagt på mig de senaste året och därför måste jag göra något åt det. Och någon diet är inget allternativ, det finns nämligen inte på kartan. Jag skulle aldrig gå på någon diet eller svälta mig själv för den delen, det är inte min grej och jag tycker det är fel. Så länge man tränar så får man äta gottis! Vet inte om jag har nämnt det tidigare men det är nämligen så att Filips pappa har sagt att den av mig och Filip som går ner mest i vikt till 1 maj får 500kr, vilket låter lockande trotts att jag kommer att förlora. Men inte är man någon dålig förlorare när man förlorar kilon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0