Syster-helg

 
 
 





I lördags så var jag hem till farmor en stund, lagade soppa till henne, handla mjölk och myste med hennes katt Pricken, världens finaste katt. Sen så promenera jag upp till Söder för en myskväll med syster. Vi köpte med oss mat från Bong Mai och snacks från konsum. Vi satt som två degklumpar i slutet av kvällen. Hade egentligen inte planerat att sova där, men så blev det. Dock vaknade jag tusen gånger pga hennes kissekatt Lucifer, söt men ändå en läskig katt. Dagen efter käkade vi mammas bakade bröd som jag hade med mig dagen innan, och drack te. Blev en promenad genom Boulognern och sedan fick Annie gå ner till konsum för att köpa grillad kyckling och vitlöksbröd medan jag sov. Fruktansvärt gott. Fick även sällskap utav Lucifer som kurrade ihop sig vid min mage. Efter lunchen så började vi rensa i Annie garderob, hon har otroligt mycket kläder och hon har svårt att göra sig av med det men med hjälp av mig, proffsrensaren gick det jättebra. Runt 4-5 så plingade någon på dörren och vi båda vart skräckslagna, det var Filip. Jag och Filip åkte hem och myste hela kvällen. Hade faktiskt saknat honom. Och jag kände mig nykär igen.

Kommentarer
Postat av: lulz

ser sjukt gott ut. ^^

2012-11-23 @ 11:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0