COMEBACK





Hallihallå! Nu har jag äntligen bestämt mig för att göra en comeback här i bloggen. Har haft en jobbig period, vilket jag väljer att inte skriva om här i bloggen. Det känns nästan som att jag blottar mig varje gång jag skriver om hur jag mår, eftersom att jag har mått dåligt. Men när jag inte bloggar så känner jag mig dum, mot er. Jag kanske helt enkelt ska börja skriva om något helt annat, kanske börja med outfits igen? Och inspirera er istället för att få er att må dåligt utav att läsa min blogg. Jag ska iallafall börja ta hand om mig själv, och till min hjälp har jag min underbara fästman.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du haft sex med din kille?

2012-11-01 @ 23:38:32
Postat av: lulz

HAHAHa va äre för mupp som är anonym

2012-11-23 @ 11:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0