my weekend

Har spenderat hela min helg med min underbara prins. I fredags så var det skola fram till klockan 12, träning, dusch och sen myskväll. I lördags så hjälpte jag och prinsen min pappa på loppisen som tyvärr ska stängas ner, sen blev vi hämtade och åkte iväg till Ica Maxi där vi storhandlade, hem till prinsen, käka, sov. I söndags så gick vi upp klockan 03:00 och åkte till Branäs där prinsen tävlade i Skicross, det gick inte så värst bra för honom men jag är riktigt stolt, världens stoltaste flickvän. Vi spenderade nästan hela dagen i Branäs och i bilen och sen när vi kom hem till prinsen igen så var det myspys igen. Har inte haft tid med att blogga med andra ord. Men nu är det ju sportlov, här ska bloggas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0