ARGAST I STADEN

Jag skulle kunna skada någon, så arg är jag just nu. Jag har tråkigt, har ont, är rastlös, är ledsen osv. Min fittjävlacphorkamera raderade de bilder som jag tog idag, vilket gjorde mig extremt jävla arg så jag kastade den på golvet och träffade mitt lillfinger, ont som fan gjorde det. Sen så sprutade tårarna såklart. Sen så har jag varit jättejättearg på min pojkvän som gav mig en kram imorse och sa "Ringer dig imorgon" och har inte hört av sig sedan dess. Men woooops nu ringer han, kulkulkul.. Lär ju höra skratt, oj så kul... Och ni som dricker och festar, kulkulkul.. Själv så sitter jag i min säng med telefonen i högsta hugg och är extremt jävla förbannad. PS det brinner DS. DAMPET<3333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0