Kalla mig knäpp


Hejhejhejhejhejhej. Anledningen till att jag inte skriver är att jag faktiskt har fullt upp, fast så skriver jag alltid, och det stämmer faktiskt också alltid. Min syster håller på att flytta hemifrån, fast först och främst så måste vi rusta lägenheten... eller heter det så? Aja, vi har spacklat, slipat och igår började vi måla väggar. Vi ska även måla en helvetes massa möbler, sen ska vi såklart städa hela lägenheten och putsa rutor osv. Det är mycket jobb kan jag säga. Och jag och Filip som har planerat att flytta till ett hus om ca 2 år... Fuck matkoma vi kör jobbkoma.

Och till något helt annat. Minns ni ballongerna som jag hade på min födelsedag? Jag har inte spräckt dom än. Jag vill liksom inte, dom är så fina att se på och så vågar jag inte spräcka dom för det låter så hemskt. Ja, ni får kalla mig knäpp som inte vill döda mina ballonger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0