jädrans piss dag

Idag är jag full av ilska. Vet inte riktigt varför. Det känns som att jag kommer brista ut i gråt när som helst. Jag har ont i munnen, min favorit lärare har slutat, jag har tydligen "fuskat" på en jävla uppsats... Blir så jävla förbannad när man blir anklagad för något man inte har gjort. Vill mörda någon på riktigt! Och att jag inte får känna någon närhet gör det inte bättre, jag blir så himla känslosam och känner mig ensam konstant. Och igår drog ju tandläkaren ut en tand på mig så det är darför jag har så himla ont i munnen och så har jag ett djupt hål också och jag kan inte låta bli att tänka på imorgon då dom ska dra ut den andra tanden. Kommer inte kunna äta på någon sida och vad ska min pojkvän tycka om mig då när han kommer hem? Jag ser ju helt seriöst ut som ett monster. ÅÅÅÅÅH jag orkar inte mer. Tänker bara ligga i min säng hela dagen, äta massa onyttigheter och eventuellt duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0