I feel so untouched right now


I måndags åkte min prins till New York och han blir kvar där i 2 veckor. Det känns så himla tomt utan honom. Vi umgås varje dag och sover tillsammans varje natt. Jag älskar hans närhet och allt som har med honom att göra. Det har gått 3 dagar nu och det känns som att jag ska avlida när som helst nu. Jag har ju turen att han ringer varje morgon men så fort jag hör hans röst så börjar jag grina. Men jag tror att vår relation kommer bli starkare av det här, kanske är det detta vad jag behöver, liksom ha tid att tänka på mig själv och umgås med mina vänner, träna osv. Att Filip är min och ingen annans gör mig så otroligt lycklig och tacksam. Jag önskar att alla får känna så som jag känner för min prins för det är det bästa som finns.

Kommentarer
Postat av: Marika

Fina ni är :)

2012-04-12 @ 07:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0