Where the fuck have I been?





Ni undrar säkert varför jag inte har bloggat på flera veckor. Här ska ni få svaret. Vi alla har våra mörka perioder och jag har haft en riktigt mörk period. Jag har varit mycket sjuk, sinnessjuk också för den delen. Bråkat väldigt mycket med min mor och flyttade hem till pojken min i en vecka. Vi var även i Värmland. Högg ved, höststäda, älda osv. Jag har inte haft internet heller. Jag har helt enkelt glömt bort att blogga.

Försöker klura ut vad det är för slags blogg jag har, eller vad för slags blogg jag vill ha. Skulle vara jätte snällt om ni kunde skicka en liten kommentar där ni skriver vad ni vill se mer av i min blogg nu när jag väl ska börja blogga igen. Och den här gången så lovar jag verkligen att börja blogga igen. Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill se mer av dina outfits, bilder som du tar och lite allt möjligt ! :)

2011-10-26 @ 15:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0