En rymd fylld av längtan




Sista dagen på caseveckan, otroligt skönt! Jag fick slita som ett djur och vi lyckades redovisa vår "Vision Gävle 2025". Efter skolan så blev det en kortare och lättare träning.  Efter så blev det en fika med underbara jenny. Det var sjukt längesen jag träffade henne och jag har verkligen saknat att umgås med henne. När jag kom hem så var det inte en kotte hemma och jag var ganska hungrig så jag bestämde mig för att laga mat. Det blev fisk och potatis, jag failade i början men det blev sjukt GOTT! 
Nu sitter jag och chillar i sängen med datorn i högsta hugg!

Kommentarer
Postat av: julia

fiiint

2011-03-31 @ 15:08:16
URL: http://lethologica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0