Onsdag & Torsdag

Igår träffade jag Sara runt 3 tiden, umgicks lite och hade det jätte trevligt vid gs. Hem och duscha och sen cyklade jag ut till Hagaström och fota med Mina och sen träffa vi Hanna. Vi röjde Hagaströms gator med FEST HOS MANGE. Sen vart det sleepover hos Mina. Vaknade upp runt 11, frulle. Det spöregnade ute men som tur var så fick jag låna en röd kommun-jacka och täckbyxa av Minas fina mamma, sen så var det full rulle på cyklarna. Jag dampa loss som fan och "lekte" mongo för att bilarna skulle stanna när vi åkte över gatorna, inget fick stoppa oss. Vi cyklade till Eriks hjälpen, Mina hittade jätte fina tavlor. Sen vart det FEST HOS MANGE, fast hos mig, en snabbis iallafall, sen drog Mina hem och nu har jag gjort kladdkaka med choklad bitar i mmmmmmmmmmmmmmmmmm... Peace out fatso mens mandy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0