like a sleepyhead

Fyfan vad jag är trött. La mig runt kvart i två igår, vakna klockan 6. Följde med pappa ut till loppisen och sålde i stort sätt INTE ETT SKIT, blir så förbannad. Lyckades somna ståendes iallafall. Jag var så himla trött så att jag hade glömt fixa lunch och skulle ta med mig två bananer istället men jag glömde dom på en kruka på gården när jag väntade på skjuts, snacka om trött tjej, det fick bli bullar och kaffe istället, mums! Tog mig iallafall en 3 timmar long powernap när jag kom hem och nu är ögonlocken helt plötsligt tunga igen. Fick iallafal med mig några ramar hem så nu blir det att fixa lite bilder och sen läggdags, godnattttttttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0