FISKTORSDAG






Idag så vakna man naturligtvis upp med killen, målade mina ramar en gång till och mys i sängen. Klockan tre tog jag och syrran bussen till min farmor i forsbacka. Spenderade hela min dag där med kaffe, fika, fiske osv. kände mig precis som ett litet barn igen när jag fick springa fram och tillbaka för att farmor skulle få bort fisken från min lilla krok och trä på masken på kroken. Jag måste ju fan ha världens bästa farmor! Vi fick totalt 21 småfisk som vi sedan matade änderna och fiskmåsarna med, vi fiska som sagt bara för kul skull. Sen blev det varma-mackor-mys på stan med Annie och sen kom killen och nu har vi kollat på film och umgåts i stora skratt mängder. Men nu är jag fan dödstrött så nu ska vi sova, GOODNIGHT PEOPLE!

Kommentarer
Postat av: Fani

åh det var verkligen så längesen jag fiskade nu. älskade det när jag var liten. brukade åka ut med båten på landet med morfar :) så himla mysigt var det.



kul att ni fick napp och gillade det du hade på dej. som vanligt! haha :)

puss

2011-07-16 @ 13:57:17
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0