ANSWERS

Varför bloggar du inte mer?
Jag har liksom inte tid, ligger efter i skolan och har varit sjuk en hel del och då har jag inte haft något att skriva. Men det ska bli ändring på det!

Om du fick vara en kändis för en dag, vem skulle du vara och varför? Och vem skulle du absolut inte vara och varför?
Johnny Depp eller Megan Fox kanske eftersom att dom är så himla S N Y G G A. Jag skulle absolut inte vilja vara Kissie, jag finner inte henne något intressant och hon verkar inte veta vem hon själv är och det tycker jag är en viktig grej.

Tror du på chupacabras?
Tveksamt, eller jag har valt att inte tro på dom men dom existerar säkert.

Vad heter din kille?
Filip heter min baby

Hur full ska du bli på lördag?
Siktar på riktigtjävlahandikappsfull!

Vad har du för kamera? :P
Jag fotar med min Nikon D60, jag funderar dock på att köpa en D90 eller kanske en Canon. Men vill helst inte lämna Nikon.

Kan du berätta om hur du o din kille träffades? Kramkram:)
Det är faktiskt en ganska rolig historia. Vi träffades första gången på habbohotel när vi var 11 år, han sa att han bodde i Gävle och det gjorde jag också så han addade mig på msn. Några år senare när vi skulle börja åttan så böt jag skola och då hamnade vi i samma klass och gick i samma klass i två år, vi var inte direkt bästa vänner under dom två åren, snarare ovänner. Han hade skrivit till mig några få gånger efter nian men inget som fick mig att tro att han var intresserad av mig, men jag själv fann honom väldigt attraktiv. I april började han och jag skriva till varandra och gick på flera dejter innan vi bestämde oss att vi var ett par. Han är det bästa som har hänt mig, det kan jag lova.


Hur länge har du och din pojkis varit tillsammans? :)
5 månader och 1 dag för att vara exakt.

Vilken är din favoritaffär/vart gillar du att shoppa mest?
H&M tror jag nog, dom har allt där och oftast till billiga priser. Egentligen så är min favoritaffär nog Weekday men vi har ju tyvärr inte Weekday i Gävle.

Twittrar du? Isåfall vad heter du på twitter? :)
Jag skaffade faktiskt twitter nyligen, JakobssonAmanda är namnet för tillfället.

Hur fixar du ditt hår? Det är förjäkla snyggt!
Jag använder mig utav en lite annorlunda locktång från BaByliss, men jag brukar oftast inte behöva locka hela mitt hår eftersom att jag har självlockigt hår.


Vart får du all inso ifrån?
Jag antar att du menar inspiration och det får jag lite överallt faktiskt! Oftast från allmänheten, annars från bloggar, men jag läser nästan aldrig några bloggar. I guess I'm born with it, hahahaha.

Vad gör du helst en lördagkväll?
På en lördagskväll så vill jag helst klä upp mig och göra mig snygg, kanske går ut och tar en fika eller myskväll med killen. Det blir inte så många festkvällar under vintern, men jag älskar verkligen att få släppa loss och det gör man bäst på en fredagskväll, dock kanske inte varje helg. :)

Vill du ha barn?
Lätt som en plätt! Det är en av mina högsta önskningar. Fast jag vill ju inte ha barn just nu, kanske om 3-4 år. Jag har iallafall bestämt mig för att bli en ganska ung mamma.

Är det skönt med sex?
Det bästa jag vet typ

Hur ser en riktigt bra julafton ut för dig? tack för en bra blogg!!! puss
En bra julafton för mig är att få umgås med familjen, kalle anka, godmat, goooofika och en massa julklappar. Jag älskar julaftonsstämmningen!

Varför är du vän med Mohamed? Är inte han cp?
Jag antar att du menar Touzari? Mohamed är lite annorlunda, men han är faktiskt rolig att vara med, mer än att han tvingar mig till massa sjuka saker. Men det är äventyret vi lever i. Vi umgås inte riktigt längre men vi är fortfarande vänner.

Hur ska du fira nyår?
Jag har inga planer ännu, men jag hoppas att få fira tillsammans med dom jag tycker om, familj, vänner och naturligtvis min pojkvän.

wazzup nigga?? how's life in the hood?? wanna party all night say wohohohohohohohoohohohoh. fett med ös medvetslös gloru på såsa på wowowowowowooo känner ni ruuuset wowowowowowo de är fest i hela huset
eyyy yoo wazza ma niggah, I guess I'll be seeing you on saturday? Peace out. Disco disco good good!

Kommentarer
Postat av: Mohamed

HAHAHA JAHA????

2011-12-11 @ 15:47:08
URL: http://www.nattstad.se/mohamedtouzari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0