2/12-11

Huvudvärken är extrem, jag känner en sån smärta i huvudet, det är som en bomb i skallen, tick tack tick tack. Filip är påväg till fjällen vid det här laget. Han ska köra dit. Och jag kan inte låta bli att vara orolig över att han ska sladda, krascha eller skada sig. Jag har inte råd att förlora honom nu. Jag orkar inte göra ett piss för tillfället. Finns inget att göra... elllllllleeeer... joo... jag borde ju plugga, men det orkar jag verkligen INTE. Ska man kanske städa lite då? Nej, det vill jag inte heller göra. Jag fryser som fan också.... Nu ska jag fälla några tårar och tycka synd om mig själv. Måste ändå spara all min energi till imorgon kväll då jag ska gå loss. Ska man slå in lite presenter då? Faaaaaan va smart man äråååååå. Kanske ta en dusch sen också så man är FRESH AND CLEAN, NR ONE CHICK. Hahahaha, vad får jag allt ifråååån? Ajaaaaaaaaaaaaaaaaa... Freeeed ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0