You need to look after me to actually understand

Dagen började med skolfoto, vi var naturligtvis de första som skulle ta kort och var såklart tvugna att komma till skolan tidigare än vanligt. Datorkundskap där efter, fixa lite med läraren om hemtentan så kommer få resultatet sist av alla ettor, kul. Annars så gjorde jag ett kent kundskapsspel och nästa vecka är det datorkundskaps prov, låter jätte lockande. Sen var det naturvetenskap, eller heter det så? Iallafall, vi bakade bröd och lektionen kändes faktiskt jätte onödig. Hem sen, lite dator, massa bråk med mamma, städa mitt rum, träffa scarlett & snart blir det dusch. Skulle igentligen behöva göra min spanska läxa men den gör jag om jag hinner, orkar inget just nu.


It's always have and never hold.
You've begun to feel like home.
What's mine is yours to leave or take.
What's mine is yours to make your own.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0