Igår, idag

Känns lite konstigt, kände att det var något som saknades. Men iallafall, det blev att köpa tågbiljett och sen ett kort till Andreas igår. Slog även in hans paket så nu är dom helt guld & silver, underbart! Har försökt att packa väskan men vet inte riktigt vad jag ska ha med mig, är det kallt där nere eller är det varmt? Sånt måste jag bara veta, men det vet ju inte jag. Det blev en lång skoldag igår och snart bär jag mig av mot skolan, därefter korpen och sedan tågstationen. Hoppas verkligen att tågen går direkt, det har trotts allt gått snart 2 veckor sedan den där kollideringen. Om det blir en sån där jobbig resa igen så vet jag inte vad jag ska ta mig till! Kanske stannar kvar i Linköping förevigt då.

Kommentarer
Postat av: hannis

nej för dig behöver vi i skolan amanda!!!

2010-09-23 @ 22:19:26
URL: http://hgrohp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0