Engelska lektion, skjut mig



Detta har jag verkligen längtat efter (ironi), engelska lektion. Nu har vi iallafall inte engelska 2 gånger i veckan utan bara en gång i veckan. Men det tråkiga är att lektionen är från 11:40 till 14:20, vilket innebär lång lektion. Jag måste göra läsa ut en bok på engelska tills nästa vecka och nu gör jag en powerpoint med en massa bilder från filmen av boken, eller säger man så? Äsch, jag orkar knappt bry mig.
Det här klassrummet ger mig huvudvärk. En lysnade gul vägg som får mig nästan att spy och det är iskallt här inne så min näsa är som en liten isbit. Nä fytusan så ska man vara kvar här i 2 timmar till, skjut mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0