de senaste 3 dagarna

Fredags: Föreläsning på morgonen nästan 3 timmars håltimme fast jag somnade och glömde komma tillbaks till skolan. Städade, duschade och sen kom min underbara pojkvän hit runt nio tiden.

Lördags: Sommarväder, kunde gå utan jacka utan att frysa. Var på stan med älsklingen, kollade på lite grejer. Tog lite bilder på vägen hem. Middag på stan och sen oväntad bio, Shutter iland, grymt bra film om ni vill ha min åsikt.

Söndag: Dega i sängen, stan med älskling. Upptäcker att det har kommit 1dm snö. Lunch och fika på stan och så köpte jag en t-shirt till min underbara pojkvän. Hem igen och myste, middag och sen följa med till tågstationen för att lämna av älskling.

Nu har jag duschat, borstat tänderna, bytt lakan & städat. Känner mig taggad inför att gå och lägga mig, kommer förmodligen att somna snabbt.


Kommentarer
Postat av: Torkelhedda

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2011-04-15 @ 11:10:29
URL: http://torkelhedda.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0