i'm so damn BOOOOOOORING

Min blogg står helt stilla, som ni säkert vet så är jag i Linköping och det enda jag gör att typ att sitta inne eller hjälper till i deras sommarstuga. Att sitta inne är inte så kul eftersom att det är klart att min vill vara ute när det är så varmt ute men liksom det är fööööör VARMT, jag svettas ihjäl så fort jag kommer ut och inga kläder är tillräckligt tunna och att hjälpa till i sommarstugan är faktis jätte kul för ju mer vi hjälper till desto snabbare blir det klart och då kan man vara där och softa.
Jag har faktis med mig min kamera men jag är inte så jävla peppad på att ta bilder. Jag kanske skärper till mig snart, som småningom. Pank är jag också så jag kan inte handla något när jag väl hittar något vilket jag oftast gör, jag är bara allmänt deprimerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0