RANDOM SPYA PÅ BAKEN

Sitter på tåget som är jävligt försenat och under tiden hade jag tänkt berätta en rolig sak som hände mig idag. Jag och älskling skulle alltså ta bussen till hans mammas jobb och så satt han sig på de första två platserna han såg. När jag satt ner så sa han att jag satt på en påse som jag tog bort och utan att kolla på platsen så satt jag mig där och efter några sekunder så kommer en mamma fram till oss och säger att det är spya på platsen som jag satt på. Och där går jag med någon randoms spya på hela jävla rumpan. JAG HATAR BUSSAR. Jag hade till och med en feeling utav att något skulle hända. Som tur var så hade jag ju extra kläder med mig så jag böt trosor, leggings och byxor. Spyan hade liksom åkt igenom de kläderna jag hade på mig innan. Själv så tyckte jag inte att det var det minsta kul (jag till och med grät) medans älskling satt och as garvade och gjorde allt mycket jobbigare än vad det redan var. Jag saknar älsklingen något otroligt vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: Silviafigueroa.

Åh fyfan va äckligt xD

2010-02-01 @ 17:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0