min alla hjärtans dag:

Började med att jag vaknade med älskling. Lunch med Andreas, mamma & Staffan. Stan med mamma & Andreas, jag fick ett par nya skor utav mamma. Fika med Andreas, köpte alla hjärtans dag presenter. Film, baksmällan. Mys i badkaret. Middag med mamma, Andreas & pappa. Film, Brüno & en massa mys. En bra jävla alla hjärtans dag kan jag ju lova, fick ju vara med min älskade pojkvän. Totalt idag har jag fått ett par skor, en ring, en ros, 2 choklad askar och jävligt mycket kärlek med skratt.

 

Hur firade ni eran alla hjärtans dag?


Kommentarer
Postat av: Beweer

Du är mitt allt älskling <3 bästa alla hjärtans dag någonsin<333

2010-02-14 @ 23:34:22
URL: http://beweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0