32 frågor om 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, absolut!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga, vad jag minns.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, mina vänner är nog för unga.

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej, jag har haft den turen i många år..

5. Vilka länder besökte du?

Mallorca (Spanien) & Bulgarien  

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

Ja, det är mycket!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
18 oktober, dagen då kärleken sa nej.

8. Vad var din största framgång 2010?

Bestämma, jag lärde mig att stå på egna ben, mitt liv & mina val.

9. Största misstaget?
Vi alla gör misstag, men vi lär oss av dom.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, jag har haft dubbelsidig lunginflammation och så har jag varit förkyld ett visst antal gånger.

11. Bästa köpet?
Allt för många..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, mat, resor

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja absolut!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

För många, bl.a. rider omkring 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Svårt att säga, men jag tror det lutar åt ledsnare..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ta vara på tiden, varit med vänner mer, bada & sola, skratta.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Jag önskade jag inte hade stötit bort folk, löst problem och inte ta ut min ilska på folk jag älskar.

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med mamma, pappa, Annie & Sonny.

19. Blev du kär i år?
Ja

21. Favoritprogram på TV?
Gossip girl, desperate housewives m.m.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Jag vet inte om hatar är det ordet, men besviken på, ja..

23. Bästa boken du läste i år?
Mörkrädd

24. Största musikaliska upptäckten?
Jag har hittat underbar musik det här året, bl.a. låtar på svenska.

25. Något du önskade dig och fick?
Flera saker, nästan allt jag önskat mig.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Inget man kan köpa iallafall..

27. Årets bästa film?
Ingen aning, har sett för många bra filmer i mina dagar.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag var väldigt ledsen på min födelsedag i år...

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja absolut! Men jag får väll nöja mig med hur året har varit.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Min egen stil, jag tar ju på mig det jag vill och brukar oftast utgå efter hur jag känner som sagt.

31. Vad fick dig att må bra?

Kärleken, mina vänner, skratt..

32. Vem saknade du?
Vänner som man har vuxit ifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0