2010

Januari

Bodde i mina zebra mönstrade leggings, dagarna spenderades ute med kameran, kvällarna spenderades med andreas och ben & jerry's. Satte mig även på spya.

Februari

Gjorde mig illa rätt så mycket den månaden. På alla hjärtansdag fick jag klackskorna som jag hade velat ha i över ett år. Vi fick besök av spanjorer, åkte bl.a. till Stockholm och massor av övernattningar, super mysigt!

Mars

Jag vart helt fascinerad av is, syster fyllde 18 år. Klippte av mig mitt långa hår, spenderade hela dagar med andreas.

April

Snön smälte fort, fyllde 16 år, fick en massa pengar och köpte mig en Iphone. Var helt galen i flätor, skoj foto med klassen.

Maj

Var helt tokkär. Åkte till Mallorca, fick lära känna de härligaste tjejerna. Åkte till Stockholm med klassen, grönalund.

Juni

Middag med alla nior, sorgsen skolavslutning. Åt massor av vattenmelon. Åkte till Bulgarien, var där i 2 veckor.

Juli

Åt världens godaste frukost på Espresso house i Linköping. Lagade en massa spaghetti och köttfärssås. Träffade mina efterlängtade tjejer, gick på en promenad med ullan, fick ett örhänge in i foten.

Augusti

Hade dubbelsidig lunginflammation, låg i sängen i flera veckor. Firade Mina & Evelinas födelsedag. Mamma fyllde år. Träffade mina underbara mallis tjejer, fikade.

September

Hade jätte kul i skolan, lärde känna folk i klassen. Åt en härlig lunch med syster min. Var i Linköping 3 av 4 helger.

Oktober

Hade surprise party för Malin, jätte mysigt. Var allmänt deppig denna månad. Vart helt tokig i sallad, spenderade mina dagar med mi mejor amiga Scarlett.

November

Lärde känna ett nytt gäng i klassen, festade. Min blogg fyllde 2 år, fixade om min design på bloggen. Hade en underbar farsdag middag.

December

Firade hannas födelsedag, festade med klassmates, hade en underbar julafton, fick underbara presenter, åkte till uppsala med godingarna amanda och jill.


Kommentarer
Postat av: sofia

helt sjukt vilket år. jag fick lära känna dig på riktigt världens bästa amanda! ♥

2010-12-31 @ 16:04:24
URL: http://slindqvist.blogg.se/
Postat av: lulz

bild 4, oktober. lulz.

2011-01-02 @ 01:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0