födelsedagar kan dra åt skogen

Eftersom att jag skriver mycket om mina känslor här på bloggen eller rättare sagt jag skriver av mig mina känslor här på bloggen.

Min födelsedag har inte vart något vidare. Fick underkläder och pengar av mamma och pappa sedan har jag inte fått någonting mer än så länge. Jo visst kommer släkten hit på lördag men ändå så känns det inte helt rätt. Det känns som att jag har blivit en gammal tant och det känns absolut inte som min födelsedag. Jag har gråtit 7 gånger. Den 6 gången var on och off hela tiden eftersom att jag och Andreas tjafsade. Mina ögon är helt RÖDSPRÄNGDA och jag mår skit. ANYWAY......... this fucking birthday sucks. Eller så förväntade jag mig mycket mer, känslan man hade när man var liten, fan vad jag vill ha tillbaks den.

Är det bara jag som tycker att födelsedagar blir bara mer och mer tråkiga ju äldre man blir ?


Kommentarer
Postat av: malin Wickström Uknow

Gumman då :( lider med dig ! Tycker oxå att de blir tråkigare o tråkigare! Hoppas du blir gladare i morgon<3<3

2010-04-15 @ 22:32:49
URL: http://sattsapajvc.blogg.se/
Postat av: Anonym

sant så sant!

2010-04-16 @ 06:35:14
Postat av: poop

VAFAN O JAG SOM POSTA 1743987493 KR TILL DIG

FICK DU INTE? inte undra på att du är depp

2010-04-17 @ 23:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0