dagen;

Började att man blev väckt runt 7 tiden då mamma dammsög. Men tur som man hade så somnade jag om och nästa gång jag vaknade var klockan 10 och då kom mamma in i mitt rum och fråga om jag ville med på en promenad. Vi tog oss en promenad till Coop Extra och handlade. Hem och gjorde lite kyckling sallad och sen vart man så propp mätt att man samnade pladaks på soffan i ungefär 2 timmar. Nu är jag ny duschad och har inte gjort ett piss. Hade igentligen behövt städa i mitt rum men det blev ju aldrig av.

Eftersom att älskling är upptagen och har inte pratat med honom sedan 16:40 så har jag spenderat min tid på facebook och chattade med en hur trevlig som helst kille. Eller ja, han heter Ignacio och kommer från Mexiko. Jag älskar verkligen att chatta med folk från andra länder och se vad de har för åsikter och saker och ting. Dagens skämt måste nog vara att han trodde att jag var 21 år.

Snart blir det att gå och lägga sig innan jag stoppar i mig mer mat än vad jag igentligen behöver. Men min mage kurrar verkligen ihjäl sig så det är väll bara att vänta och se vad som händer. Kanske tar och äter lite godis ur mitt påskägg. Nej fy bubblan så knasig dag det har varit. Är hur trött som helst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0