Tredje januari




Tjabba tjena hallå, gott nytt år! Snösäkra Tänndalen/Hamra....nää du.. Vart ska man börja? När vi kom upp så fick man verkligen en "winter wonderland-känsla" med minus 23 grader men i slutet av veckan var det PLUS 6 grader. Från snö och skapliga backar - till is, slask, spöregn och icke åkbara backar. Det var ganska surt att bara kunna åka skidor tre dagar när man har betalat för fem. Men visst gick det väll att åka dom andra två dagarna men då måste man vara väldigt säker på skidorna och vara riktigt envis. Och jag är inget att dessa. Men jag hann iallafall gå på skidskola innan vädret blev skit. Så jag känner att jag iallafall har blivit liiiiiiiite bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0