Tjugonde januari


 

Idag tänker jag bara ligga i min säng hela dagen. Jag vaknade upp imorse med världens smärta i halsen, så jag bestämde mig för att bara stanna hemma idag. Mina stukade fötter börjar läka sakta men säkert. Men min magkatarr blir bara värre och värre för varje dag som går. Som tur är fixa jag medicin igår så jag hoppas verkligen att det avtar inom 14 dagar, annars måste jag kontakta hälsovårdcentralen igen. Det märks att det är januari när man är stressad över allt man ska hinna med och alla förändringar som man har planerat att göra. Stress för min del blir alltid till bakslag. Jag är en sådan som absolut inte kan hantera stress. Det kan möjligtvis så att jag är fruktansvärt stressad inför den kommande förändringen...... 2 februari är inte allt för långt borta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0