Tjugofjärde januari

 
 


Alltså jag vill verkligen göra en förändring med mitt hår men jag har en sån himlans beslutsågest. Mitt hår är verkligen för långt. För det mesta så är jag trött på det, tycker att det är alldeles för tungt och ser ibland ovårdat ut. Men sen kan jag tycka att det är för himla fint med långt hår och vill endast klippa topparna.

Vet inte om jag känner så här bara för att jag har haft långt hår i nästan hela mitt liv. Får komplimanger för mitt hår nästan dagligen. Amanda du har så tjockt hår, Amanda du har så långt hår, Amanda ditt hår är så fint, Amanda vilka fina flätor, Amanda har du lockat ditt hår osv.

Skulle helt ärligt vilja våga klippa typ axelkort, för jag tror verkligen att jag skulle passa i det. Lugg skulle jag även vilja testa på att ha, en sån där lugg som går till ögonbrynen. Men som sagt, jag vågar inte ta det där steget för att jag är för FEG. För er som inte redan vet om det så lider jag av något som heter ambivalens och det är något jag försöker jobba stenhårt med. Önska att jag bara kunde ta ett beslut utan att ens behöva tänka efter och sedan vara supernöjd med det valet.

Kommentarer
Postat av: erika edorsson

Klipp! Det växer ju faktiskt ut sen igen ;)

Svar: Åh jag har inte bestämt mig än :/ känner mig sjukt lost på den fronten. Btw, kul att du har hittat hit Erika! :D
Amanda Jakobsson

2015-01-25 @ 03:15:41
URL: http://kalifornication.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0