Tjugosjätte november


 
 
För några veckor sedan var jat tvungen att köpa en ny telefon då min gamla Iphone 4s totalstrejkade på alla sätt och vis... Då var det en självklarhet att jag skulle ha en ny Iphone, eftersom jag trivts så bra med mina tidigare Iphone mobiler.  En av alla fördelar med denna telefon är att avstängningsknappen är placerad på sidan istället för uppe på telefonen, vilket gör att den är mer lätt tillgänglig. En annan fördel är att telefonen är större och smalare än tidigare modeller, vilket jag tycker ger bättre grepp. Dock har jag hört att några andra upplever telefonen som hal. Men jag tror att det kan bero på att själva mobilmaterialet är "halt" och så är telefonen så himla lätt! Den väger knappt någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0