Tjugonde november


 
För knappt tre veckor sedan tog jag besultet att börja leva ett hälsosammare liv. Detta innbär att jag inte äter lika mycket godis dagligen, försöker äta nyttigare mat och träna tre dagar i veckan. Jag känner redan nu att jag mår mycket bättre och är mycket gladare. Mitt mål med det här är att, ja som sagt, leva ett hälsosammare liv så att jag ORKAR göra mer saker, och trivas bättre i min kropp. Mitt mål är inte att tappa en massa kilon och bli "smal". Det har aldrig varit ett mål i mitt liv. Jag gillar mina kurvor och tycker att en "stark"-kropp är bland det finaste som finns. Jag tänker absolut inte förbjuda mig själv att äta onyttiga saker. Jag tror inte på dieter och magiska piller. Det funkar för vissa men det är inget jag tror på. Idag känner jag att jag har mycket mer energi, piggare, gladare och jag är stolt över mig själv som tog det här beslutet. Nu är det bara den knepiga delen kvar, att inte tappa motivationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0