Elfte november


 
Tänk om man kunde få resa lite. Att jag inte har varit i Bulgarien i år ger mig en sån sjuk ångest men vad ska man göra när man inte kan tacka nej till jobb och de enda flygen som går ner dit har en mellanlandning på 15 timmar. Nej tack! Alltså med direktflyg tar det HÖGST 4 timmar. Så jag tänkte - fuck it. Då planerade jag att följa med min syster till Dubai istället i början av december, what a dream liksom att slippa kallt väder och komma till ett sånt fint land... men nicke sa nicke. Saving my cash for another time, or another dream. Nästa år ska jag banne mig resa! Men man är väll inget annat än en drömmare. Kan man vara något annat eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0