Andra maj




18 maj smäller det. Balklänningen är köpt sedan flera månader tillbaks, balskor behövs fortfarande köpas och hårupsättningen är inte bestämd ännu. Jag har en kavaljer vilket givetvis är Filip. Vi har varit och köpt en kostym till honom och idag ska vi hämta byxorna som behövde sys upp. På tal om sys upp, min klänning är jätte lång och jag kan inte låta bli att gå på den så det får mamma fixa. Och så ska klänningen få ta sig en tvätt innan också eftersom att den är så elektrisk efter att ha bott i en plast förpackning. Nu hoppas jag bara på att det ska vara bra väder och att vi hittar någon fläschig bil som vi kan glida dit i. Men mest av allt så hoppas jag att jag inte gör bort mig, vi alla vet ju hur klumpig jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0