Mitt 2012

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
- Det tror jag absolut att jag har. Jag känner att jag verkligen har vuxit upp och tagit mer ansvar.

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
- 7 september då jag och Filip förlovade oss.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Jag har varit sjuk många gånger i år, men det jobbigaste har varit att jag blev så sjukt deprimerad under en lång period. Och när det gäller skador så gör jag ju illa mig hela tiden så klumpig som jag är, men det har inte varit något allvarligt.

Bästa köpet?
- Min Nikon J1, så lätt att ha med sig den!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Min Filip. Han har verkligen fulländat mig. Han är så snäll, fin, söt, rolig och busig.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
- Somebody that I used to know, Hungry Hearts, Don't you worry child m.m

Vad önskar du att du gjort mer?
- Umgåtts med mina vänner. Det ska jag bättra på i år. Och självklart önskar jag att jag hade pluggat mer, dock pluggade jag väldigt mycket innan jullovet.

Vilken kändis var du mest sugen på?
- Haha, sjukaste frågan. Men det lär nog va Juuuuustin Bieber.
 
Favoritprogram?
- Gossip girl och Glee.

Största musikaliska upptäckten?
- Ingen

Bästa boken du läste?
- Ingen av böckerna jag läst 2012 har varit bra.

Något du önskade dig men inte fick?
- Jag önskade mig faktiskt inget i år men en ny systemkamera skulle aldrig sitta fel. 

Vad fick dig att må bra?
- Svår fråga. Men jag mådde som bäst när jag inte hade nå plugg. Men självklart så blir man glad och mår bra när folk ger en komplimanger eller får en att skratta.

Vem saknade du?
Vänner. År 2012 har verkligen varit ett jobbigt-vän-år. Har inte haft tid att umgås med vänner eftersom att plugget tar upp all min tid men jag kan ju inte helt skylla på det heller eftersom att jag har varit deprimerad under en längre period. Men nu känner jag att jag är på topp igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0