I have a cold




Det började med huvudvärk i slutet av förra veckan och den här veckan har jag jätte ont i halsen, feber, nyser och hostar. Hur har jag då blivit förkyld? Det är nog mest vädrets fel, det varierande klimatet. Den här månaden har det varit allt från +5 grader till -17 vilket medför att man inte vet vad för jacka eller skor man ska ha på sig. Tar man för tunn jacka (vilket jag alltid råkar göra) så fryser man och då blir man oftast förkyld. Det är liksom svårt att veta vad det blir för väder under dagen, man kan ju inte lita på teven längre. Men jag tror att jag till mesta dels blivit förkyld eftersom att Filip är det och jag kan inte sluta pussa på honom, blir tokig om jag inte får pussas! Får hoppas att jag blir frisk snarast eftersom att jag inte har tid att vara sjuk nu när det endast är en termin kvar. Jag blir så sjukt stressad utav att ens tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0