Avlider lite lätt

 



Jag bor numera i mina rosa mjukisbyxor. Jag har orkar inte ens byta om. Anyway. Jag har så fruktansvärt ont i min mun. Den här jävla tandställningen slaktar mig, den är min värsta fiende just nu då den har skärt flera djupa sår på min läpp så den har svullt upp och så har den gjort ett djupt köttigt sår. Det värsta med det såret är att det skaver hela tiden, jag liksom fastnar och blir skuren. Folk som inte har varit med om det vet inte hur hemskt det är. Grinar typ hela tiden och jag blir så jävla arg när folk inte förstår hur ont det gör eftersom det är en ständig smärta som är omöjlig att koppla bort. Vad mer? Jo, jag är förkyld, skit jobbigt. Det är inte direkt läge att vara förkyld nu när skolan börjar. Ikväll ska jag iallafall på ett pass med Sara och det ska bli jätte kul så det ser jag fram emot. Och Filip har varit och köpt en ny bil idag, jävligt impuls. Ska bli kul att se den också. Imorgon är det jag som ringer tandläkaren så att jag kan börja prata igen och börja äta mat som man måste tugga. Blir äcklad av all denna flytande sörja som jag måste "äta". Blä. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0