My prom dress

 
 
 



Förra veckan fick jag hem den här skönheten. Tråkigt nog var den lite trasig, ser ut som att den har fastnat på något eftersom att det är ett hål brevid "kikhålet" vid bröstet och vid nyckelbenen så är det typ ett sträck som är likt en "mask" som man får på strumpbyxor. Dock är klänningen slut och jag vill verkligen bära den här klänningen på balen, så jag har valt att behålla den. Och då syns inte det trasiga så mycket om man inte vet om det liksom. Färgen gör sig inte riktigt rättvis på bild, den är mer varm nude-rosa. Den sitter jätte bra, men är för långt, jag får väll ha på mig några riktigt höga klackisar. Sen så vet jag inte om jag ska sy igen "kikhålet" som är vid bröstet, men jag kommer trodligen inte göra det eftersom att det är ganska charmigt ändå. Jag lär dock planera hur jag ska ha håret, och klänningen lär tvättas en gång innan eftersom att den är elektrisk vilket gör att den klistrar sig fast på min kropp. Och så behöver man en kavaljer. Haha, det är här är ganska löjligt, men jag känner mig som en prinsessa när jag har på mig klänningen. Den är ju liksom inte "too much" men jag kommer knappast kunna använda den någon annan gång än på balen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0