Lite text för er som gillar sånt


Har just ätit frulle, hade tänkt dra med mig mamma på en kort promenad innan vi åker och handlar. Mamma envisas om att köpa byråer till mig eftersom mina och prinsens kläder inte får plats i min garderob. Och så har pappa lovat mig en spegel, en riktigt lutjakob-spegel, men jag har svårt att ta farväl av min garderob, vad ska vi göra med den liksom? Den skulle ju vara skitsnygg om man bodde i ett hus, men i mitt rum passar den inte in. Måste även göra mig av med min stationära dator, men fan just nu orkar jag inte det. JUSTE! Min prins var med i tidningen igår, han är just nu i Mora och tävlar i Europacup i skicross tillsammans med TOLV andra herrar från sverige och deras konkurrens är åkare från ELVA nationer (sammanlagt 64 herrar), jävligt stort om jag får säga det själv. Jag är iallafall den stoltaste flickvännen i världen atm, eller det är jag ju alltid. See you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0