GLITTER & STARS



Bild1, random fuckface. Bild2, glitter nagellack.


TJENIXEN! Jag har praktik onsdag, torsdag, fredag men jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan, tänkte även ta en dagens imorgon men vi får se om det blir av. Jag känner mig som en mycket gladare person, jag vet inte riktigt varför, jag är omringad av folk som tycker om mig (tror jag) och så lyssnar jag på fantastisk musik som får mig att bli glad. Fast igår var jag ganska så ledsen eftersom att jag vägde mig och såg att jag hade gått upp 6 kilon, så nu gör jag verkligen allt för att må bra om man säger så. Vill inte sjunka nu liksom. Nu har jag inte så mycket mer att säga. Fred ut mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0